Reklamace a vrácení

REKLAMAČNÍ ŘÁD

Reklamaci můžete osobně předat na naši prodejně nebo prostřednictvím pošty / přepravní společností.

V případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci poštou / přepravní společností, prosíme zašlete zboží na níže uvedenou adresu. Přispějete tak k rychlejšímu vyřízení svého požadavku. 

 SVĚT HEZKÉHO SPÁNKU 

Pražská 255/41, Olomouc CITY  1.patro

779 00 Olomouc

Společně se zboží doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný  REKLAMAČNÍ LIST

Jak postupovat když je přijaté zboží poškozené?

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

·         Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.

.         Zásilkovna: zásilku nepřebírejte a  obsluhu výdejního místa na problém okamžitě upozorněte

·         DPD: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 841 700 700.

V případě, že je přepravní obal poškozený, můžete balíček přijmout a zkontrolovat, zda nedošlo k porušení jeho obsahu.Pokud jste balíček rozbalili před kurýrem a našli vadu, sepíšete s ním formulář Zápis o škodě. Přepravce se potom spojí s naším e-shopem a reklamaci vyřešíme. 

Pokud zjistíte, že obsah balíčku je poškozen až poté co kurýr odjede, nejpozději do 2 dnů po převzetí balíčku nám dejte vědět, abychom sepsali  Zápis o škodě konkrétního zboží. 

Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu?

Prosíme, napište nám podrobnosti prostřednictvím kontaktního formuláře viz. níže a my vám následně poradíme jak dále postupovat.

 Vrácení zboží ve 14 ti denní lhůtě 

Ustanovení zákona o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí prodávajícímu do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.

Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží.

Kupující bere na vědomí, že zásilky zasílány prodávajícímu na dobírku nebudou převzaty.

Peníze vám pošleme na účet nebo vám částku vyplatíme na prodejně v hotovosti. Vrácení peněz poštovní poukázkou není možné.

Pro vrácení zboží použijte prosím návratový list NÁVRATOVÝ LIST
 

 Lhůta pro vyřízení reklamace

V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30 denní lhůtě.
V případě, že nejste spotřebitel, se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

Náklady spojené s dopravou zboží do reklamace hradí kupující.

Pokud reklamaci provádíte osobně na prodejně dostáváte reklamační protokol, který si odnášíte s sebou.

V případě zaslání reklamace poštou / přepravní společeností, na adresu, přiložte vyplněný reklamační list.

Adresa:

SVĚT HEZKÉHO SPÁNKU 

Pražská 255/41, Olomouc CITY  1.patro

779 00 Olomouc